خانه / سلامت و تغذیه / لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش

لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش

لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش

لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش

15 توصیه برای لاغری شکم در 10

لاغری شکم

ساده ترین راه لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش

لاغری شکم دغدغه ی این روزهای بسیاری از دوستداران و طرفداران تناسب اندام و مد است.

جذابیت و فرم اندام بازیگران هالیوودی، ایده آل بسیاری از افرادی است که به زیبایی می اندیشند.

به نقل از وب سایت دکتر کرمانی بسیاری از ما برای رسیدن به شکل ایده آل بدنمان،

به زحمت می افتیم و آیا به سختی می توانیم به لاغری شکم برسیم؟

در این بخش به ۱۵ خوراکی اشاره خواهیم کرد که این روند را آسان تر می کنند.

برای لاغری شکم چه بخوریم ساده ترین روش برای لاغری شکم و ۱۵ نکته در این رابطه :

۱- جودوسر

باعث بالارفتن سرعت سوخت و ساز بدن می شود و اگر صبحانه بخورید تا موقع ناهار انرژی دارید و به سراغ غذاهای ناسالم نمی روید.

۲بادام

بادام حاوی پروتئین هایی است که با گرسنگی مبارزه می کنند.

از طرف دیگر حاوی چربی های اشباع نشده ای است که بسیار سیر کننده می باشند.

این دو عامل به کاهش وزن و کاهش چربی کمک می کنند.

مطالعات نشان می دهد افرادی که بادام مصرف می کنند نیم برابر بیشتر از افرادی که بادام مصرف نمی کنند

چربی های شکمی خود را از دست می دهند.

۳کاهو

کاهو سرشار از فیبر و آب است خوردن آن به پر شدن معده و احساس سیری کمک می کند. در نتیجه با بوجود آمدن احساس سیری به کاهش چربی کمک می کند.

۴لوبیا

به دلیل فیبر و پروتئین موجود در آن برای طولانی مدت احساس سیری می کنید و نیازی به خوردن غذاهای دیگر ندارید.

۵چای یخی

چای یخی را می توان جایگزین سایر نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه و دلستر کرد.

با این کار کالری مصرفی روزانه کاهش می یابد و به کاهش چربی در طولانی مدت کمک می کند.

۶ سرکه سیب

سرکه سیب آنزیم چربی سوزی را تحریک می کند و سطح قند خون را تنظیم می کند.

از طرف دیگر با مصرف سرکه سیب احساس گرسنگی کاهش یافته و موجب سیری می شود.

۷دارچین

دارچین طبع گرمی دارد و به بالا بردن سوخت و ساز بدن کمک می کند.

مطلب پیشنهادی :  مزایای آهن برای سلامت بدن

دارچین را می توان به جای شکر عنوان چاشنی و شیرین کننده به غذاها اضافه کرد.

دارچین با کاهش کالری دریافتی و از طرف دیگر با بالا بردن چربی سوزی به کاهش وزن کمک می کند.

۸- آب بیشتری بخورید

سرعت سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن را پاکسازی می کند و

بعنوان یک کاهش دهنده اشتها کمک می کند و برای اینکه تاثیر بیشتری داشته باشد نکات زیر را رعایت کنید:

قبل از غذا آب بخورید.

این کار باعث کم شدن ۷۵ کالری در هر وعده غذایی می شود و

اگر هر روز این کار را انجام دهید سالانه ۲۷۰۰ کالری کمتر مصرف می کنید.

آب را طعم دار کنید.

شما می توانید تکه ای لیمو، نعنا، نارنج برای رهایی از طعم معمولی آب استفاده کنید و حتی لیمو سوخت و ساز بدن را بالا می برد.

آب خنک بخورید.

سوخت و ساز بدن را بالا می برد و بدن برای گرم کردن آن کالری بیشتری می سوزاند و باعث کاهش وزن می شود.

آب کافی بنوشید.

هشت لیوان آب در روز به کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام کمک می کند.

۹- نوشیدنی ها را تغییر دهید

به جای نوشابه های گازدار از آب استفاده کنید.

به جای قهوه با خامه و شکر از قهوه معمولی استفاده کنید.

چای سبز حاوی آنتی اکسیدانی به نام کاتچین است

که به طور طبیعی باعث افزایش سوخت و ساز بدن و افزایش چربی سوزی بدن می شود.

مصرف الکل را قطع کنید. الکل سطح استروژن بدن را افزایش می دهند و باعث ذخیره شدن چربی در پاها و شکم می شود.

۱۰- استفاده از زردچوبه

در غذاها باعث کاهش التهاب در بدن می شود و حتی سرعت سوخت و ساز بدن در آب شدن چربی ها را بالا می برد.

۱۱- مصرف پروتئین را افزایش دهید

پروتئین نسبت به چربی و کربوهیدارت بدن را بیشتر سیر نگه می دارد.

پس خوردن پروتئین گرسنگی را کاهش می دهد. مصرف پروتئین میزان متابولیسم بدن را بالا می برد

و به تعادل قندخون و سطح پایین انسولین کمک می کند.

۱۲- آجیل ها و دانه ها

یکی از بهترین منابع گیاهی است و اسیدچرب های امگا۳ زیادی دارند که باعث کاهش میزان کلسترول می شود.

مطلب پیشنهادی :  چگونه کاهش وزن سریع داشته باشیم

۱۳- روغن گردو

سرشار از امگا۳ است و مانع از پرخوری می شود و فیبر بالای آن برای طولانی مدت سیر نگه تان می دارد

چون زمانی که فیبرها وارد معده می شوند آب را به خود جذب می کنند و حجیم می شوند.

۱۴- شکلات

سرشار از فیبر است و با خوردن کمی از آن احساس سیری می کنید

و اشتهای شما نسبت به غذاهای شور و چرب کم می کند.

همچنین شکلات تلخ میزان متابولیسم بدن را بالا می برد و موجب کاهش وزن می شود.

۱۵- برگه سیب

به راحتی هضم می شود و باعث تصفیه خون و پاکسازی معده و روده می شود و سرشار از فیبر است

و منبع غنی برای انواع ویتامین های B، کلسیم، آهن و … است.

برای لاغری شکم چه بخوریم

خوراکی غیرمجاز برای لاغری شکم

۱- نان سفید :  قند بالایی دارد و سبب بالا رفتن ناگهانی قندخون می شود و به جای آن نان گندم بخورید.

۲- آب میوه های صنعتی : به اندازه یک نوشابه قند دارد و به جای آن میوه های تازه بخورید با آنکه قند دارد اما قندشان طبیعی است و ضرری ندارد.

۳- سیب زمینی سرخ کرده و فست فودها : با توجه به آنکه در روغن های ناسالم سرخ می شوند و

مواد مغذای آنها در طول فرایند سرخ کردن از بین می رود بهتر است از آنها استفاده نشود.

به جای مصرف فست فود و غذاهای سرخ شده از غذاهای بخارپز یا گریل شده استفاده کنید.

۴- نوشابه : این نوع نوشیدنی ها هیچ خاصیتی برای بدن ندارد و حتی مواد مغذی غذایی را که خوردید

از بین می برد و با نخوردن نوشابه ۵۴۰ کالری در بدن خود ذخیره می کنید.

۵- لبنیات کم چرب : این نوع لبنیات را پرچرب جایگزین کنید، زیرا لبنیات کم چرب در درازمدت منجر به افزایش بیشتر وزن می شود

و لبنیات پرچرب احساس سیری بیشتری به فرد می دهد.

۶- چربی های اشباع : این نوع چربی به راحتی با اکسیژن ترکیب می شوند و از چربی های خطرناک به حساب می آید و عملکرد بدن را کاهش می دهد مانند روغن ذرت.

لاغری شکم و پهلو سریع بدون ورزش

برگرفته از سایت سلامت نیوز /برج دنتال

شاید این مطالب برایتان جالب باشد

افزایش اشتها برای چاق شدن افراد لاغر

روشهای چاق شدن افراد لاغر

روشهای چاق شدن افراد لاغر روشهای چاق شدن افراد لاغر رژیم غذایی برای افزایش اشتها و …

به راحتی وزن کم کنید سریع ترین راه برای کاهش وزن

چگونه کاهش وزن سریع داشته باشیم

چگونه کاهش وزن سریع داشته باشیم چگونه کاهش وزن سریع داشته باشیم به دنبال سریع …