خوش آمدید - امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷
خانه » مطالب دندانپزشکی » علائم خرابی در دندانها

علائم خرابی در دندانها

علائم خرابی در دندانها

نشانه ها و علاماتی در دندان ها هستند که خبر از خرابی و پوسیدگی آنان می دهند و با دیدن آنان به سرعت باید به پزشک مربوطه مراجعه کنید

حمید کرمانشاه، دندانپزشک ترمیمی گفت: پوسیدگی‌هایی از دندان که در ناحیه زبان کونه و روی دندان وجود دارد را می توان به وسیله مشاهده در آینه تشخیص داد.

وی افزود: هنگامیکه دندان فرد به پوسیدگی دچار می‌شود تغییر رنگی در این عضو از بدن مشاهده می‌کنیم این تغییر رنگ از سفید بسیار روشن تا قهوه‌ای بسیار تیره متغیر است همچنین در این مواقع نرمی در دندان دیده می شود.

این دندانپزشک ترمیمی با اشاره به دیگر نشانه های پوسیدگی دندان عنوان کرد: هنگامیکه پوسیدگی در دندان فرد وجود داشته باشد با وارد  کردن هر وسیله ای به دندان، بین عضو از بدن به راحتی فرد می رود البته در مواردی که پوسیدگی در لای دندان فرد یا زیر این عضو وجود داشته باید تنها به وسیله رادیوگرافی و معاینات دندانپزشک می توان تشخیص داد.

منبع مطلب : www.hidoctor.ir

توجه :مطالب ارائه شده در سایت برج دنتال صرفا جهت اطلاع رسانی و افزايش آگاهی عمومی تهيه شده و جايگزين توصيه ها و دستورات پزشكي فردي نبوده، لازم است در هر مورد با پزشك معالج مشورت شود.