رسیدگی اورژانسی به درد دندان – برج دنتال

کد خبر: 1994
 239 بازدید

رسیدگی اورژانسی به درد دندان

رسیدگی اورژانسی به درد دندان وقتی دندانتان به طور ناگهانی درد گرفت و دسترسی به درمانگاه و مراکز دندانپزشکی نداشتید بهترین و سریع ترین کارهایی که فرد برای کاهش درد می تواندانجام دهد را در این مطلب برایتان بازگو کرده ایم . صدیقه خدمت، دانشیار گروه اندودانتیکس گفت: در صورتیکه درد دندان به طور ناخودآگاه و […]

Canker_Sore

رسیدگی اورژانسی به درد دندان

صدیقه خدمت، دانشیار گروه اندودانتیکس گفت: در صورتیکه درد دندان به طور ناخودآگاه و یک دفعه به وجود بیاید به رسیدن پوسیدگی به عصب دندان باز می‌گردد و باید درمان خاص آن انجام شود.
وی افزود: در صورتیکه فرد در هنگام دندان درد به مراکز درمانی دسترسی نداشته باشد به طور معمول از ژلوفن و ایبوپروفن استفاده کند. این دارو‌ها در درمان دندان درد تاثیر بهتری می‌گذارد. همچنین مفانیک اسید که جز‌ء داروهای ضدالتهابی محسوب می‌شود، نیز در درمان دندان درد کاربرد دارد.
وی با اشاره به روش‌های درمان دندان درد اظهار داشت: مسواک زدن داخل حفره دهان نیز می‌تواند در تسکین دندان درد موثر واقع شود، همچنین قرقره کردن دهان شویه‌ها نیز در این مساله تاثیر می‌گذارد.
منبع مطلب : www.hidoctor.ir
حتما بخوانید :  سکته قلبی و دندان درد