درمان سریع آفت دهان بدون دارو | آفت دهان | مجله دندانپزشکی | برج دنتال

کد خبر: 9133
 93 بازدید

درمان سریع آفت دهان بدون دارو

درمان سریع آفت دهان بدون دارو درمان سریع آفت دهان بدون دارو درمان سریع آفت دهان تنها با دو ماده غذایی است به طوری که فردای آن روز از نتیجه اش شگفت زده می شوید. درمان سریع آفت دهان بدون دارو آفت دهان یک مشکل شایع در بیماری های دهانی است که خیلی هم دردناک […]

aft-dahan

درمان سریع آفت دهان بدون دارو

آفت دهان یک مشکل شایع در بیماری های دهانی است که خیلی هم دردناک است.این زخم های دهانی در هر کجای دهان ایجاد میشوند در داخل لب ها ، داخل گونه و لثه ها یا در زیر زبان.آفت دهان از تبخال که در بیرون دهان و معمولا روی لب ها و گوشه دهان میزند متفاوت است.

آنچه که در مورد آفت دهانی در مورد همه به یک صورت است به اوج رسیدن دردش در طول چند روز است. در واقع آفت های دهان بلافاصله بعد از ظاهر شدن در دهان دردشان شروع نمیشود و زمانی می گذرد تا اینکه به اوج درد و ناراحتی برسد. درمان سریع آفت دهان بدون دارو

بنابراین اگر راهی باشد که بتوانید در همین آغاز ظاهر شدن آفت آن را درمان کنید دیگر به مرحله درد نمی رسید. /برج دنتال

این درمان خانگی آفت را با یک قاشق چای خوری نمک در آب شروع کنید. آب نمک را در دهان برای مدت چند دقیقه غرغره کنید و بچرخانید بعد بیرون بریزید. کار دیگری که باید انجام دهید به ویژه قبل از خواب این است که آب را کمی گرم کنید یا آب جوش که ولرم شده است  را نصف لیمو ترش را در آن بچکانید و بدون اضافه کردن چیز دیگری آن را بنوشید. همش همین است. درمان سریع آفت دهان بدون دارو

با شروع آفت دهان را در روز چند بار با آب نمک شستشو دهید وشب آب لیمو بنوشید. صبح روز بعد خودتان شگفت زده خواهید شد درد و ناراحتی آفت کاملا از بین می رود. امیدواریم مطلب فوق موثر بوده باشد. درمان سریع آفت دهان بدون دارو